Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi Duyuruları


KOSGEB tarafından Ankara’da açılacak uygulamalı girişimcilik eğitim tarihleri

ANKARA KOSGEB Ankara OSTİM Hizmet Merkezi Müdürlüğü 11.05.2015 22.05.2015 Detay
ANKARA KOSGEB Ankara OSTİM Hizmet Merkezi Müdürlüğü 11.05.2015 22.05.2015 Detay
ANKARA KOSGEB Ankara OSTİM Hizmet Merkezi Müdürlüğü 27.05.2015 08.06.2015 Detay
ANKARA KOSGEB Ankara OSTİM Hizmet Merkezi Müdürlüğü 09.05.2015 25.05.2015 Detay

Hizmetlerimiz

KOSGEB Yeni Girişimci Destek Şirketleri
Şirket Kuruluşu,

İşplanı hazırlaması,

Destek ödeme talep süreçlerinin takibi

Yorumlarınız veya Sorularınız (en kısa zamanda cevaplanacaktır)

